post

A campaña de prevención da lesión medular visitou as aulas do IES Alfredo Brañas

  •  Celebráronse dúas xornadas de sensibilización nas que participaron preto de 100 escolares de 4º da ESO
  • Esta iniciativa, incluída no programa conmemorativo do 30 aniversario de Íntegro, xa se levou a cabo neste 2022 en varios centros de Laxe, Coristanco e Zas e nas vindeiras semanas visitará outros institutos do Concello de Carballo    

A campaña de prevención da lesión medular de Íntegro chegou esta semana ao IES Alfredo Brañas de Carballo coa celebración de varias xornadas de sensibilización, dirixidas ao alumnado de 4º da ESO. Ao longo de dous días, responsables da entidade deron a coñecer as causas e consecuencias dos accidentes medulares ao tempo que concienciaron aos máis novos sobre a importancia de evitar situacións de risco, especialmente en estradas, praias e piscinas, por ser os principais focos de sinistralidade entre a mocidade.

Alumnado 4ºESO IES Alfredo Brañas (Carballo)

Un total de 96 alumnos e alumnas participaron nas diferentes sesións informativas ofrecidas pola educadora social de Íntegro, Tania Bartucca, que acudiu acompañada de José Manuel, un voluntario do programa que non dubidou en expoñer o seu caso como exemplo de forza e superación, e Noé, un usuario da entidade que asistiu ás charlas programadas para o segundo día. Ademais da explicación teórica e do testemuño real, procedeuse á proxección do vídeo “A ti tamén che pode pasar”.

A campaña de prevención da lesión medular, incluída na programación conmemorativa do 30 aniversario de Íntegro, xa leva percorrido neste 2022 varios concellos da Costa da Morte. Entre os máis recentes, destacan as visitas a varios centros educativos de Laxe, Coristanco e o CIP de Zas. Así mesmo, as charlas no Concello de Carballo continuarán nas vindeiras semanas para achegar a campaña ao alumnado do IES Monte Neme e o IES Isidro Parga Pondal.

Alumnado de 3º ESO do CPI Xosé Pichel (Coristanco)

Desde Íntegro queremos agradecer a implicación e colaboración da comunidade educativa na difusión desta campaña co dobre obxectivo de crear conciencia entre os máis novos/as e apostar por unha educación en valores, máis responsable e inclusiva.

Os centros educativos que estean interesados en adherirse a esta campaña ou a calquera dos programas de sensibilización postos en marcha pola entidade, non teñen máis que poñerse en contacto co centro enviando un correo electrónico a formacion@integro.es ou nos teléfonos 981 734 985 e 650 961 649.

post

Medio centenar de estudantes do IES Ramón Caamaño de Muxía participaron nunha charla sobre lesións medulares

O presidente da entidade, Adolfo López Baña, e a educadora social Tania Bartucca foron os encargados de dirixir a xornada de sensibilización que rematou cun circuíto de obstáculos

A campaña de prevención de lesións medulares promovida pola asociación Íntegro continúa viaxando polos centros de ensino da Costa da Morte para concienciar á mocidade sobre a importancia de evitar prácticas de risco que poidan derivar en danos irreparables. O pasado mércores 27 fixo parada no IES Ramón Caamaño de Muxía cunha xornada de sensibilización na que participaron medio centenar de alumnos/as de 3º e 4º da ESO.

Ademais da proxección do vídeo da campaña “A ti tamén che pode pasar”, no que interveñen tanto profesionais sanitarios como doentes, a educadora social do Centro de Recursos de Nantón, Tania Bartucca, ofreceu unha charla informativa sobre as principais causas e consecuencias dos accidentes medulares así como das medidas a ter en conta para evitalos. Segundo as estatísticas, os mergullos en praias e piscinas e as imprudencias ao volante son os causantes da maioría de sinistros entre a mocidade, “polo que é moi importante que tomedes conciencia de que un segundo pode cambiar toda unha vida”, recalcou o presidente da entidade Adolfo López Baña, que tamén estivo presente en dita xornada,  para insistir o alumnado sobre a importancia da prevención.

A continuación, o alumnado de secundaria tivo a oportunidade de poñerse na pel dunha persoa con mobilidade reducida a través da realización dun circuíto de obstáculos, que se levou a cabo nas propias instalacións do centro educativo. Aínda que os e as estudantes amosaron gran habilidade e destreza sobre a cadeira de rodas, de seguido comprenderon a dificultade de sortear diariamente obstáculos e barreiras derivadas da falta de accesibilidade.